2feb

Idag har jag haft en sådär-dag. Mådde inte så jättebra innan lunch i skolan. Hade väldigt svårt att sova inatt, och tänkte bara tankar som fick mig att må dåligt och som ger ångest, och de gick inte att sluta tänka på dem. Var därför trött idag i skolan, och hade lite huvudvärk och illamående. Men efter lunch blev det faktiskt bättre och jag piggade på mig lite. Såg förresten i söndags att jag började få en sådan där liten röd fläck i ögat som tyder på att man är stressad eller något sånt, är det någon som vet? Men den verkar nästan helt borta nu. Men jag känner mig inte särskilt stressad, men däremot har jag inte så mycket tid över till annat, till exepel vila...

Nu är jag i alla fall hemma och måste plugga inför tyskaprovet imorgon, och lite matte. Ska träna halvsju på Friskis också,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0