27feb

En sån underbar dag!!  (är inte det en sång?)
 Anledning(ar): Jag sov väldigt bra inatt för första gången på länge. Jag å¨t en god frukost, och sedan kollade jag på TV, i en och en halv timme! Också första gången på länge. Sedan var jag i centrum och köpte nya balla skidkläder, jippie ka yey!!!! Fast vad som annars sög i det fallet var att HELA famlijen var på riktigt dåligt humör
 Efter en snabb lunch har jag sedan varit och tränat 90 mintuerns Ki-box på Friskis, med Carro. Riktigt kul var det faktiskt, men rätt jobbigt.
  Nu har jag duschat och gjort mig fräsch, och återhämtar energi i mina skakiga händer i form av en tablettask med Pimpim. Minns ni senast ni åt en tablettask? Herre jisses, jag börjar redan bli nostalgisk.
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0