26feb

Nu är det äntligen sportlov. Har längtat så himla mycket, för jag har kännt mig så himla tung de senaste dagarna. Som senaste inlägget jag skrev, och för två dagar sedan grät jag i skolan (inte likt mig) bara för att jag var så trött på allt och inte orkade längre...
 Nog om tråkigheter, för nu känner jag faktiskt mig bättre,och jag tror det kommer hålla i sig. Igår hade jag och Carro vårat jumpapass på jumpan och våran lärare tyckte det var kanonbra, dessutom blev idtorrsarbetet helt klart och ofcourse: träning med världens bästa lag. Vi körde innebandy igen, haha.

 Men idag ska jag strax gå på ett dnas-afropass på SATS med Ellen och hennes mamma, eftersom matchen idag blev inställd. Det roliga är att i alla fall här i Stockholm, så var det i måndags över -20 greder, och nu är det plusgrader och snön är på G att smälta!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0