18feb

Nu uppdaterar jag igen, har inte haft någon lust alls de senaste dagarna. Då tycker jag det är bättre att hålla inne med sina sura tankar än att låta några andra sänkas av det, eller hur? :D

Nu skriver jag i allaf all lite, och det har väl inte hänt något särskilt sen senast. Är typ lite sjuk, huvudvärk, snorig, täppt mm, men pallaramig till skolan ändå. Jag hatar att missa skoldaar, man hamnar så långt efter, tros att man bara missat lite grand! Har i alla fall fått tillbaka flera prov/uppgifter, och jag har fått toppbetyg på dem! Vill inte skryta, men: My future is so bright, I gotta were sunglasses.
 Sorry, men min bästa vän har en tröja med den txten, och den passade ju så bra här ;)

Idag ska jag i alla fall på träning för första gången på fem dagar! men eftersom jag har varit sjuk så har jag bestäm att jag SKA vila, man blir inte bättre av att träna sjuk, det är sant. Men jag ska i alla fall gå, sen får jag nog ta det lugnt undertiden, för jag vill hellre spara mig till matchen imorogn kväll,
HÖRS

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

haha klackren mening där med din framtid :D den ska jag säga ofta!!



Absolutly, blir toppen ;-) Ha en mysig torsdagskväll!



2010-02-18 @ 19:29:47
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0