Järnet med plugget nu!

Ojoj, jag har verkligen bestämt mig för att jobba arslet av mig med min sista skolgrej innan lovet. Det är en rätt avancerad uppsats inom fysiken, och den ska vara inlämnad i slutet på veckan. Därför vill jag gärna göra det här klart och ordentligt, så kan man bara busa den sista veckan, hihi! (-;

Har
 därför inte uppdaterat först nu, men jag tycker det går bra och jag börjar nästan tycka detta är skoj! Men än är det arbete kvar, men jag gör inte allt idag, men det tyngsta har jag planerat.
Snart ska jag äta middag, och som avbrott från detta sökande & skrivande tänker jag träna ikväll. Det blir nog ett afropass på Friskis. Eventuellt stannar jag hemma och bakar pepparkakor. Igårkväll bakade vi degen, jag har aaaaaldrig ätit något så gott som gammelmormors pepparkakor, honestly.

Nu ska jag ska jag jobba på en stund till, sedan äta.
Känner mig ändå relativt pigg efter en fullspäckad dag i stan med hela skolan, då vi har haft repetition i Immanuelkyrkan inför musikklassernas julkonsert om drygt 2veckor. Men det gick bra tycker jag, även om det tär på krafterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0