TV-spelsmotion

Känner att jag vill röra lite på mig, så jag ska starta TV-spelet snart för lite EyeToy! Gud så skoj det är, verkligen!
Börjar bli lite kvällshungrig också, så ska dricka en kopp thé och äta knäckemackor ikväll, mums!
Visst ni att jag älskar knäckebröd? Det är sjukt gott, äter det oftare & hellre än mjukt bröd.

Men innan jag sätter igång med roliga & jobbiga lekar/spel framför det gamla klassiska kameraspelet som jag fick i julklapp för många år sedan, ska jag sätta ihop ett nytt collage om ett ämne jag är xpert på.
Har även planerat in lite andra kuliga (juliga) inlägg i veckan, hope you'll stay!

Vi hörs imorgon igen, då börjar sista veckan i skolan, och i princip har jag bara betygprat kvar! Och det älskar vi!

Paris 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0