Trött fotbollstjej

Nej ni, inte mycket tid över idag.
Efter att ha lagat paj, pratat, skrattat & sagt adjö till Maria som Thailandar imorgon, hade jag bara någon timma innan träning. Ett långt pass idag med teknik, passningar, finter osv i 2timmar. Faktiskt var jag inte världens mest taggade, men jag är rätt nöjd ändå. Dessutom var det sista innan lovet, & då kan jag inte med gott samvete stanna hemma, herregud vi pratar fotboll! :D

Var helt slut i kroppen efteråt, så det blev en långlång varmvarm dusch med scrubb, hårtvätt & bodybutter på hela kroppen efteråt. Sedan har jag slagit in & rimmat på julklappar, stretchat trötta muskler & vilat med thé och kvällsmål. Gud vad skönt det ska bli att lägga sig om några minuter. Jag är så slutkörd.
Imorgon är jag ledig från skolan, vi har kompensation för julkonserten igår då vi "jobbade" hela dagen lång.
Sedan är det avslutning på tisdag.

Förhoppningsvis (om inte alla tåg är iställda pga snökaos) åker jag in till stan för slutgiltig julshoppning imorgon.
Vi hörs då, nu gäller massa sömn här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0