Tidig väckarklocka

Har tillbringat massa tid med energiarbete, börjar närma mig slutet. Får se om jag hinner klart ikväll eller om jag behöver ett par minuter imorgon också för att korrigera det sista.
Har precis ätit en liten middag med lillebror som avbrott. Nu lyssnar jag igenom ett par stämmor till julkonserten också. Samtidigt letar jag upp fakta på nätet, och det går rätt bra egentligen.
Om någon timma ska jag på träning. Ska bli kuuuul! Efteråt måste jag vara snabb med dusch hemma osv, för imorgon ska jag nämligen upp osannolikt tidigt. Vi har vår första sjungning i Solna Centrum med klassen. Runt Lucia får musikklasserna alltid en massa mindre luciatåg hos företag som man går klassvis förutom den stora konserter vi har. Så imorgon gällde det dock bara en liten musikstund med tomteluva på. Tidpunkten? Samling 07:00! (-;
Bums i säng efter fotbollen alltså.



Begraver mig en stund till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0