Slapp kväll

Efter en trevlig sväng i stan, som inte innehöll särskilt mycket shopping, utan mest strosa runt & njuta av att inte stressa + någon enstaka julklapp & ett par gossiga vintervantar till mig.
God lunch åts på Vapiano Stureplan, valde en pasta med oxfilé som sisådär, lite trist & för mycket pastasmak.
Jag var bara hemma en kort stund och vilade med en varm kopp thé någon timme, sedan har jag spenderat 2timmar på gymmet. Inte illa, vad skönt det är att döda musklerna! (-;

Ikväll, förutom att skriva massa inlägg & ta ikapp det jag missat här lite grand, så ska jag, se&häpna, titta på TV.! Det häder nästan aldrig mig, inte att jag bestämmer mig för det. Ofta blir det kanske stretching eller läsa en tidning samtidgt för att jag ska hinna det istället, då koncentrerar jag mig aldrig på programmet. Nu har jag bestämt att se på Morden i Sandhamn, det verar instressant.
Därför ska jag nu återhämta mig med kyckling & en dusch jag kommer tillbaka hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0