Shoppingsug+mellandagsrea

Vaknade imorse efter ytterligare en dålig natt med dålig sömn. I över en vecka har jag sovit halvkasst, haft ont i magen med jämna mellanrum & då samtidigt fått huvudvärk och yrsel när magvärken tar in. Vet inte vad det är, är samtidigt otroligt trött hela tiden, men tränar & äter ändå som vanligt?  Får se hur det blir...

Har i allifall varit uppe och bakat en ny filmjölkslimpa, eftersom brödet är så otroligt gott & nyttigt, och tar bara några minuter att svänga ihop smeten. Nu ska jag promenera till centrum för att möta Frida där, och jag är shoppingsugen och hoppas på att hitta åtminstone någonting på mellandagsrean, men jag vill ändå inte slösa pengar. Haha, hur ska det gå till? Men vi får se vad det blir, måste i alla fall köpa uderkläder.

I eftermiddag ska jag sen träffa fler vänner, och ikväll blir det middag hos farmor&farfar.
Vi hörs mera sen,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0