NT-showen!

Brr vad kallt det blev med kameran i handen. Jätteirriterande också att min kamera vägrar fokusera när jag vill fota macro.! Det gick inget vidare med andra ord, får se om man kan anväda någon bild i alla fall.

Nu har jag faktiskt en del plugg att göra. Eller egentligen inte så mycket, utan snarare ett stort arbete. Jag sätter igång medsamma så har jag delar gjort i alle fall.

Klockan sex händer något riktigt kul. Min storebror går sista året på Rudbecks Gymnasium teknik, och därför har de sin obligatoriska & klassika NT-show (natur/teknik som arrangerar). Det ska bli sjukt kul att se deras jobb med allt. Har knappt sett honom denna vecka, han har varit på skolan som rena arbetsnarkomanen mellan 8-22. Liksom 18-åringar som bjuder på sig till MAX, kan det bli bättre eller? Det här kommer bli kul, känner jag!
Efteråt ska jag verkligen försöka skynda mig så jag hinner till min vän som fyllt år! Vore kul att umgås med tjejerna i klassen och prata. Hoppas jag hinner!

Nu öser jag musik från Spotify så ska jag börja forska i energi, jippie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0