Mysdag

Åh, gissa om det var skönt imorse att vakna pigg efter nio, vinkla upp persiennera & tända adventsstjärnan?
Efter frukost gjorde jag en turbulent rengöring av mitt rum. Har sedan julshoppat lite, och tagit en superlång motionsrunda. Sedan dess har jag ätit middag, förberett för kvällen och tagit det lugnt, är superseg...

Ikväll händer något riktigt spännande. Ni vet ju att det är massa lucia på G eftersom jag går i musikklass, och så är det ju den tiden nu... Så ikväll ska 8-9m åka in till stan och lussa på en privatfest för 200personer på Operakällan. Klass på det må jag säga! (-;

Får skjuts in till stan, så innan jag fixar till mig lite håller jag på att titta på Leila bakar. Fy vad jag älskar den damen, så underbar. Hon får mig att le framför burken med alla vackra prylar, förpackningar & godsaker.

Hade tänkt att lägga upp massa heta vinterplagg jag möttes av idag vid shoppingturen, men ingeting finns på nätet i bilder. Fy vad trist!
Kvällen lär bli underbar, om det blir som planerat så följer jag med Frida hem och köper thaimat & myser länge...! Fantastiskt!

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla mina snygga ringar sofia! :D jag vet att du blir avundsjuk ;)

2010-12-11 @ 20:48:40
URL: http://josefinbergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0