Mycket för mig

Wah, jag känner mig lite stressad! Förlåt för så mycket dålig uppdatering, har verkligen varit bloggsugen, men jag har inte haft tid! Igår försökte jag mig på ett inlägg från Marias iPad (shit vad coola de är) när vi hade en ordentligt myskväll, men den ville sig inte.
Jaja. Anledningen till så mycket stress just nu, är glöggfest hemma ikväll & julkonsert imorgon. Jag kan inte alla texter än (ojdå), jag har ett solo samtidigt som man står med kronan på huvudet och 300-400 pers i publiken.

Det braiga är i alla fall att jag redan börjat lägga fram lite prylar, kläder & smycken som ska med imorgon till stan. Stryka linnet gör jag imorgon, jag har testat kronan med ljus & sjungit. Det här kommer gå bra!
Vi hade repetition i Immanuelkyrkan med alla klasser idag igen, och det gick relativt bra. Nu sätter vi't imorgon med!

Ikväll kommer som sagt massa gäster hit på glöggmingel. Därför har jag gjort i ordning cremecheese som står i kylen på svalning och lite stelning så den blir lättare att jobba med. Självklart kommer bilder upp, & recept!
Nu ska jag tidsinställa några inlägg så hörs vi!
Måste ju duscha med!
Också TACK för kommentarerna senaste veckan. Har inte hunnit svara personligt (som jag alltid vill) på alla, ska försöka ta igen det i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0