'Morgon!

Godmorgon kära ni!
Blev en riktigt lyckad kväll igår, jättefint! Hann till & med ta en promenad med en saknad vän.
Men åh vad skönt det är när man har tid! Egentligen behövde jag inte gått upp först 8 idag, men jag vaknade 7 och steg upp då, för en dusch med hårtvätt, frukost, lotionsmörjning och tandborstning. Nu har jag istället tid över till att måla tånaglarna och fila & måla naglarna med sträklack, + blogga. Det kallar jag lyxigt!
Jag har inte ens kläder på mig, vilket jag strax ska åtgärda samtidigt som jag måste packa ner lucialinne, krans & band idag igen, eftersom att vi åker till Danvikstull och lussar på eftermiddagen!
Ikväll ska jag umgås med Frida & Oliver, men farmor & farfar blir först här på ett litet middagsbesök. Får se hur mycket update som hinns med!
Ha en bra dag. Convince me it's Friday? För det är väl verkligen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0