Med ljus i håret

Hej Livet, hur är det med er?

Själv är jag alldeles utmärkt just nu. Mitt humör är på toppen av flera anledningar. Vi slutade runt12 idag, eftersom sista lektionen svenska som vi har länge efter lunch, var inställd. Riktigt skönt om jag får säga det själv. I skolan fick vi dessutom veta vilka som ska vara Lucia på årets konsert i Imannuelkyrkan. & det blev jag. Jag är riktigt stolt & glad faktiskt. det är nämligen så att musiklärarna på skolan väljer ut en Lucia som de tycker har jobbat bra, förtjänar det, och som är en god förebild och presterar högt, främst inom musiken. & så väljer de mig! Det är stort också ju, det är alla musikklasser på skolan år 4-9 som har en konsert fullproppad med folk före jul, med både luciatåg & konsertdel. Årets roligaste händelse!

Efter skolan shoppade jag en present till en vän jag ska till ikväll som har fyllt år. Nu är jag mätt & belåten efter lunch, och ska knalla ut med kameran för att ta lite bilder i det vackra.
En händelserik & rolig kväll väntar, berättar mer sen!


En glad S&fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0