Luciatåg ikväll!

Vi slutade lite tidigare idag, och det som vi i vanliga fall kallar för Killer's Afternoon på torsdagar pga otroligt jobbiga lektioner, förvandlades till något bra. Nu är jag klar med precis allt i skolan för denna termin, sista recensionerna i svenska är inne, ärbetet i NO, matteläxan, SO-uppgifterna osv. Nu är det verkligen bara betygsprat & musik inför julkonserten kvar, jippie!
Jag var så otroligt glad när jag åkte hem på bussen och hela jag jublade. Dessutom serverade skolan pannkakor, wonderful! Har varit på ett alldeles toppen utmärkt humör hela dagen, I love it!

Nu hade jag tänkt att spela EyeToy en liten stund. Sedan måste jag äta middag och packa luciagrejer. Ikväll har klassen det första tåget på ett fint hotell, och det ska bli riktigt skoj!
Tidsinställer en outfit som jag lovade igår,
Hoppas ni också börjar bli klara med skolan?

With a living light in my soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0