Kommentarsvar

Vart har du köpt dina stövlar på headern? :)

De kommer faktiskt från en secondhandbutik där de var helt nya och oanvända! Jag älskar det glada mönstret, eftersom jag är galen i färger & fina mönster! Fast just nu suktar jag nog mer efter ett par plommonlila stövlar från Stadium, eller ett par grå Hunters! (-;

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

Jag har väl en rätt fast summa som går åt till julklappar. Varjå år så köper jag till ungefär samma personer, vilket är mina båda föräldrar, mina två bröder & tre av mina närmsta & bästa vänner. Till mina mor & far-föräldrar brukar jag ge bort ett eget 3D-kort jag gjort själv, uppskattas! Men varje klapp brukar jag lägga ner ungefär mellan 50-120 kr. Jag tycker det är en lagom summa när man köper fler klappar, även om jag oftast bara köper en klapp till varje person. Totalt blir det några hundra. (-;

hej.. måste bara säga att din header är sjukt härlig med paraplyet!
Kram!

Sådana här kommentarer tycker jag, ni är så trevliga! Tacktack så mycket kära läsare, fortsätt så! Ni glädjer människor, och det är aldrig fel! Puss på er. (-;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0