Just chillin'

Är helt slut efter en heldag i stan. Det var i alla fall trevlig med fönstershopping, teater som var jättetrevlig & lunch på bästa John Chris. Har yrat runt hela Stockholms City efter en stoor pälsmössa med öronlappar, men de är slut överallt, usch! De är så mysiga & trevliga och därför är det irriterande när man inte hittar det man vill! De som finns kvar är också alldeles för stora, så den åker ner för ögonen, synd!

Nu sitter jag med datorn i sängen med min nya rosa mjukisdress, tjocka varma julklappstofflor och lyssar på iPod i dockan som jag också fick i julklapp. Orkar inte så mycet mer skrivande, och jag har varit väldigt dålig på att fota på senaste också. Men jag ska sätta ihop lite bilder & collage med inspiration till er ändå, har hittat massa bra & roliga saker jag vill visa! Dock sprider  jag väl ut det lite.
Nu ska jag sänga ner nätet & klippa, redigera & FIXA BILDER.
Ha så fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0