Julförberedelser

Som sagt, skrev ju ett inlägg som det hände något mycket knas med, och därför blev jag lite irriterad när jag hade så bråttom.
Dagen har varit otroligt skön och började med, förutom frukost ett kort promenad till affären där jag köpte sirap till bakning & granatäpple till en sallad. Det var skönt & uppfriskande. Dock mätte temperaturen som mest på motorvägen från Uppsala -23 grader! WOW alltså, häftigt! Idag var det något varmare, endast 15 grader kallt, HAHA

har sedan bakat bröd som jag fotat & som hamnar i bloggen senare. Granen är pyntad och supervacker, och rimmen utskrivna. Däremellan har jag hunnit med ett träningspass på gymmet. Min kropp var superseg, och visste inte om jag skulle palla överkropp efter 1000meter simning igår, men som jag alltid tänker:
Antingen blir man ännu segare eller ännu piggare. Det vet man inte först efter man provat!
& det visade sig att jag bara blev piggare, vilken tur!

Om en stund ska jag möta Frida & Oliver så ska vi träffas en stund innan vi åker hem till var&en för att fixa det sista inför jul. Tänk att det är imorgon!?
Känns inte så... Hur har ni/tänker ni förbereda denna mysiga dag imorgon? Eller gillar ni inte alls julen?

Vi hörs senare ikväll, GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar julen, själv då? =)

2010-12-23 @ 16:44:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0