Inför Lucia har jag massor...

Ojsan Tjorven vad mina ögonlock känns tunga. Men det finns svar på det faktiskt... Imorse steg jag upp vid6 (nej, s tidigt är det inte, men jag brukar inte vara så tidig på vardagar) och åkte till Solna med klassen för att ha en liten tomtesjungning på Handelsbankens VIP-morgon.
Som tur var fick vi ledigt den sista lektionen, idrott, som jag egentligen inte alls vill missa. Det är bara det att den slutar klockan fyra, och det känns lite väl mycket begärt att börja dagen klockan7 & sluta4...
Kändes skönt att gå igenom alla Luciasånger på musiken och öva alla oklarheter. Imorgon kväll har min klass och 8:orna första riktiga Luciatåget på kommunens personalfest på ett finfint hotell där jag bor.
Ikväll gäller det därför att förbereda lucialinne, krans & band, kladerna under, håret, planering osv.
Men det brukar inte ta så farligt lång tid, så därför tänkte jag nu skicka in min uppsats i NO och sedan börja med fixeriet. Jag tänker belöna mig med en ordentligt träninspass på Friskis idag, jippie!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0