Hjärtevärmare

Berlocker om Detta är vintermys
Vilken jättesöt och charmig blogg<3 Sunda tankar!:)
Kram på dej!

Jenny om Detta är vintermys
söt blogg du har tjejen!---


Tack hjärtan! Det är sådant här som gör en riktigt glad! Mer sådant här!
Människor som ger komplimanger liknande dessa, kallar jag omtänksamma
osjälviska hjärevärmare! Jag säger inte att jag inte tycker om er som inte
kommenterar, men detta gör en snabbt & lätt glad! Just därför älskar jag
själv att ge goda tankar lika mycket som att få dem! TACK

Kommentarer
Postat av: Berlocker

Nu blev jag oxå glad:) Kul att du gillade mitt nyårslöfte:) Slitet men sant, kärlek föder kärlek <3 Ha det jättebra och fortsätt blogga, för det gör du superbra!



KRAAAM!

2010-12-28 @ 20:53:55
URL: http://berlocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0