Halelujahmoments 2010

Det är året har bjudit på så mycket. Men jag är så nöjd! I början var det väldigt tufft ett långt tag, men å andra sidan har jag aldrig någonsin varit så nära en vän som när det strulade till sig. Jag har fått uppleva otroligt mycket, släppt in nya människor till mitt hjärta, kanske lämnat iväg några, mycket glädje, mod & nya prövningar. Jag känner mig riktigt stolt över mig själv och mår bra. Något nytt & gammalt. Dessutom har jag hittat min verkligen passion i livet!


Årets första dagar bjöd på skidresa i -32 grader till Tänndalen med Nora + familj & en pojkvän till hennes syster.
Med kusinerna + familjen till Sälen/Hundfjället i Februari, sportlov. Ytterligare underbart, jag älskar slalom!

Jag var gladare än vanligt till våren, och jag gav mig ut för fotografering väldigt mycket!

Jag & några föräldrar+mammor sprang Vårruset, och jag sprang halvmilen på en kanontid, närmast tävlingsklass!


Maj bjöd på både konfaläger på ett vackert Gotland & konfirmering hemma, fina tider!


När sommarlovet börjar tillbringades tid på bästa stället, landet & en utvecklande vecka som fotbollsledare


Så kom dagen D & jag for till Paris tre dagar & sedan vidare till Jersey för att spendera en 3veckors språkresetid tillsammans med fantastiska människor & underbar sommar!

Augusti var några fina dagar tillsammans med laget i Danmark, otroliga dagar!

Återigen lite tid tillsammans med laget på Råsunda vid Sverige-Ungern

Under höstlovet, Oktober far jag till Göteborg för att hälsa på världens sötaste syssling & dessutom vara med vid dopet.

November var ytterligare en helg med laget på Åland med lyckat resultat & kanonspel, amazing!

Decmeber avslutar året med höjdpunkten Mig som Lucia på musikklassernas årliga stora julkonsert i Immanuelkyrkan. Sista julkonserten för mig och de andra i min klass, nästa jul har vi gått ut gymnasiet. Jag slutar också terminen med 315poäng & känner mig pigg & glad tillsammans ed en fin klass.

GOTT NYTT ÅR





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0