Glädjefylld lördag!

Har inte haft någon tid för uppdatering först nu. Men jag har i alla fall haft ett underbart dygn sedan vi sist hördes av! NT-showen på Rudbeck var riktigt grym, och allt blir så mycket bättre när man lägger ner mer tid & pengar på arbetet. Däremot är många skämt väldigt interna, mendet blir ändå så kul att höra på. Dessutom älskar jag att se & höra glädjen hos andra, och man märkte hur stolta de var, HAHA!
Jag hann också förbi hos Simelia, min vän som fyllde år i veckan. Superhärligt med Hollywood-tema & alla fina tjejor.

Idag har jag först varit ledare på nyrekryteringen, och lärt barnen spela fotboll, hihi! Åkte dirket därifrån med mina föräldrar in till stan för att gå på öppet hus hos JENSEN Norra. Jag är positiv till skolan, men det finns för & nackdelar med alla, och dessutom har jag inte bestämt vad jag vill plugga på gymnasiet. Men det kan mycket väl bli så att Norra eller Västra JENSEN kommer att vara min skolan om ett år!
Sedan hängde vi kvar ett tag i stan, och äntligen fick jag gå till mitt älskade Cupcake Stockholm och köpa godsaker till familjen! Ett förtydligande för er som inte vet, så är cupcakes det bästa jag vet, inte mest för smaken, utan framför allt pga kreativiteten bakom dem. Åt en väldigt god lunch, thai såklart!

Det är iskallt ute, så jag har bullat upp mig med mjukisar, tofflor & tjocktröja, och ska snart snygga till mig lite. Då ska jag på julkonsert med mina kusiners fina mor och hjälpa till med småsaker.
Efter det blir det filmkväll med några vänner. MYSIG LÖRDAG!
Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0