Glada färger i rummet

Var bara tvungen... Jag är galen i färgglada saker, mönster, cupcakes & allt som bara är sött i största allmänhet!!
Tänk er ett alldeles vitt rum, och så bara fyller man det med färgfina förvaringsboxar, askar&burkar, cool tavla, fat, godis, kuddar, ljus och framför allt bokstäver & budskap, har förälskat mig i det, osv. Jisses alltså, ögongodis... Jag är mäkta glad över mitt eget trix! Är jag på dåligt humör kan dessa små inredningsprylar få mig må bra igen, jag lovar! Samtligt kommer från mina favvobutiker, Lagerhaus & Stockhome ofcourse


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har du några nyårsplaner?? :)

2010-12-29 @ 21:49:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0