Dagen efter... (-:

Tjänare!
Idag är det juldagen, & jag hoppas ni haft både en fin dag idag, men också igår?
Jag hade i alla fall underbart med en fin start som som vanligt är frukost & julklappar inom familjen, promenad testa nya presenter. Sedan julbord hos mormor&morfar och Kalle osv. Därefter enligt gammal hederlig sedvana den korta sträckan till kusinerna för mer julklappsutdelning, fika, gröt, lekar & allämnt umgänge. Jag har fått massa fina julklappa som jag är supernöjd med! Det mesta komer jag antagligen visa upp, i allifall det mest intressanta kommer med foton! Kvällen avslutades hemma med mys i soffan bara. Skönt!

Idag var mamma tidigt uppe för att köpa en TV, och det blev en fet led-TV på 46tum, huh!
Annars har jag mest gått runt i min nya rosa, väldigt rosa, mjukisdress och varit allmänt trött och har det skönt. En liten promenad blev det och nu en god middag med lax.
Plockat i ordning med julklappar, testat och packt upp har man ju också gjort.
Vi hörs igen antingen imorgon eller senare ikväll. Nu blir det mest film & chilla galet!
Hoppas ni också haft/får en bra dag, det förtjänar man så här (-:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0