Andra advent

Oj vad tiden rusar! 
Just nu är jag verkligen trött, helt seg i hela kroppen... Men alldeles strax ska jag skriva lite skolarbete (på en söndag, milda makaroner.!) och sedan börja göra mig i ordning. Jag måste nog borsta tänderna, haha! Hade tänkt att ta en lite längre promenad, + lite styrketräning hemma. Jag mindes inte först nu att jag har fotbollsträning ikväll, men det gör inget, ska bara bli kul!
Vid tre ska jag på julkonsert, samma som jaga hjälpte till med igår. Men vad gör man inte för att vara lite snäll
(-; 
För övrigt blir dagen ganska lugn, och det ska bli skönt! 
Jag tidsinställer ett par inlägg, för jag orkar verkligen inte spendera mer tid vid datorn känns det som.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0