Uppsala Reunion

Igårkväll blev väldigt bra, för efter ett härligt spinningpass på Friskis, promenrade jag ner till Bippen och mötte några i laget efter deras träning! Jippie vad det var skoj att träffa dem! Visst, några har jag träffat lite, men det var väldigt länge sedan jag såg min brother from another mother! Blev en liten pratstund medan vi gick hem igen bara. Men den stunden gjode gott!


Men idag blir också en kanondag! Idag ska jag ta Upptåget till Uppsala och träffa några från konfalägret på Gotland, det var superlänge sen jag mötte dem! Eftersom vädret är så vackert blir det säkert fika eller lunch i stadsparken där, och gå runt i den mysiga stan och prata!
Det blir alltså ingen bra uppdatering idag, men det får ni stå ut med! Det är ju trots allt fint väder ute och sommar.

Ikväll kommer några familjevänner över och äterkräftor, gott!
Vi hörs,
HA BRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0