Städa

Ja, jag gillar faktiskt att städa! Jag älskar när det blir så rent och fint omkring en, där man ska vistas. Dessutom har man faktiskt något att göra, och man hittr alltid på nya ideér!

Hela förmiddagen har gått åt att fixa i rummet. Jag har ju varit borta så mycket, så mitt rum har inte ens blivit dammsuget på säkert två månader, usch! Det låg en död harskrank på golvet, och då tänkte jag att nu blir det en grundlig städning i rummet! Jag har dammsugit allt, lister, vrår, ytor och prylar. Sedan har jag torkat av med kallvattens-trasa och rengöringsmedel. Flyttat om lite saker, rensat ut, fräscha upp och kommit på nya ideér för att möbla om och köpa ny inredning till rummet! Det känns bara för fräscht här inne nu, I love it!

Sedan har jag hunnit med pappa en sväng till centrum för att köpa present till lillebror som fyller år på söndag, och köpt en ny, fin madrass till min fina säng. Det nuvarande har jag haft snart fem år nu, och det har verkligen formats efter min rumpa, så det är ett stort hål där, haha! Nu blev det en tjockare, hårdare, mjukare och finare! Värt att lägga ned lite pengar på, faktiskt. Det ska också bli fanatsktiskt, att bädda om med nya lakan!

Nu ska jag dricka massa vatten, och ut och möta Frida,
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: BeBrave

tack :)

2010-08-09 @ 18:53:24
URL: http://bebrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0