Sommarsömn

Inatt sov jag 11 timmar!! Herregud, jag har nog aldrig sovit så länge!
Jag är inte direkt någon sjusovare, utan i vanliga fall på helger brukar jag sova till kanske runt 9 på morgonen, oftast tidigare än det. Och inte heller den som lägger mig klockan halv4, utan det brukar bli runt halv12... Jag är verkligen supertrött då, för jag lägger mig tidigt på vardagar när jag ska till skolan nästa morgon, och då vänjer jag mig inte på en helg att lägga mig samma tid som jag ivanliga fall kliver upp ur sängen, typ!

Igår släckte jag sänglampan vid halv12, inte så sent, och vaknar halv11! Då fick jag bråttom ur sängen kan jag säga! Här brukar jag också vara den som stiger upp så fort klockan ringer och dåär jag pigg.
Så idag blev det frukost framför datorn, faktiskt, tyvärr. Händer inte annars.

Men jag måste se till att "vända tillbaka" mitt dygn (jag har inte vänt på det), men ikväll blir det nog att hamna i säng vid 10, haha! 

Nu ska jag göra mig i ordning, och sedan cykla till några vänner till familjen och prata om min språkresa, som de vill höra om,
HÖRS


Kommentarer
Postat av: Sofi

Herregud. Ska du gå och lägga dig tio på sommaren? Det är någorlunda patetiskt, tycker du inte? Jag gick upp kvart i tre idag och är stolt över det. Hur kan du inte vilja vara uppe länge på sommaren?



Och jo, det är hemskt sorgligt att du ser "Blondinbella" som en förebild när hon är det motsatta.

2010-08-18 @ 16:50:33
URL: http://litenoskyldig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0