Regning trist söndag

Jag och mamma hade tänkt att ta en skogspromenad nu på eftermiddagen, men så tittar jag ut och ser massa regn fall ner från himlen (eller vart skulle det annars komma från, hihi). Så vi åker istället och handlar och tänker att det nog går över, men medan vi rusar mellan butiken och bilen hinner vi ändå bli genomsura eftersom regnet fullkomligt vräker ner. Men men, lika bra så man kan baka bröd istället och ha kul framför datorn och vila. Kanske blir det till att rensa garderoben om jag orkar, eller sitta och fixa med bilder och musik...

Jag ska nog hoppa över motionen idag ändå, för jag känner att min kropp inte har någon energi. Jag har stressat väldigt mycket i helgen, och ätit för lite gämfört med att jag tränat för hårt & mycket. Vilar till träningen imorgon istället!

Ha en tråkig söndag, för det tycker jag nästan att veckan sista dag ska vara, lite tråkiga när man har tid för sysslor som man annars inte hinner, och dessutom ha lite mysigt!

Förresten, Iris dop gick fantastiskt bra, och mentor grät ordentligt vid våra sånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0