Qi-gong testat!

Jag har sytt ihop min söta muffin-ask, vilket tog hela eftermiddagen, eftersom jag rengjorde kylen med pappa, åt lunch, lagade middag och satt vid datorn också... Hehe! Jag visar bilder en annan gång, orkar inte plocka fram kameran nu.

Hur som haver, jag följde med mamma till vår vän och testade på Qi-gong for first time. Passet var inte så långt, och det är inte ett svett-pass, men man blev otroligt mjuk och varm i kroppen, och definitly lugn! Jättetrevligt. Det är lite som yoga, fast inte lika styrkeanpassat eller knepiga positioner, utan mer andning och smidighet och mjukhet.  De andra, alltså mammorna, stannade kvar och drack te, men jag har lite saker att fixa här hemma.
   Tillexempel så (eftersom jag inte "hann" efter skolan) ska jag fila naglarna och ta bort nagellack och måla på stärklack istället. Tänkte nog packa in både händer & fötter i olivolja inatt också!

Imorgon börjar skolan enligt ordinarie schema, blir säkert bra!

Ses imorgon,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0