Poolparty & möte

Nu måste jag strax cykla ned till Bippen på möte. Dt är dags att få utdelning av matcher i 5-manna inför hösten! Trots min incident som hände för någon vecka sedan med dömningen, fortsätter jag med lite lättare matcher! Det är både kul och lärorikt, och man tjänar lite kosing på det!

Inte många minuter hemma idag, förutom på förmiddagen, men det var superskoj hos Frida! Bad, pizza, prat, musik och egna danser bjöd dagen på, haha! Och massa skratt, kubb och foton!
Imorgon bär det av till Danmark på träningsläger med världen bästa och härligaste lag! Berättar mer ikväll.

Maria följer med hem när jag är klar med mötet, och så pratar vi lite medan jag justerar min packning,
Nu är detverkligen dags att dra ser jag,
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0