Lillebors Födelsedag!

Idag fyller lillebror Fredrik 13år, haha! Så det har blivit lite frukost på sängen och presenter nu på morgon. Av mig fick han två perfekta presenter!

Ska iväg en stund nu, men när jag kommer tillbaka, ska jag förhoppningsvis baka ljusa cupcakes med Smarties! Oj vad skoj! Eftersom mormor också fyller år idag (OCH min kusin, tre släkt-födelsedagar på samma dag, coolt!) ska vi till mormor & morfar och fira med tårta och paket igen i eftermiddag! KUL!

Igår hann jag inte berätta så mycket, men det blev en bra dag! Jag var på poolparty hos tvillingarna i laget i deras nyfixade pool! Superkul med bad, lekar, grillning, fika och tre-kamp + miljoner foton!
Var tyvärr tvungen att smita lite tidigare eftersom jag skulle till stan på The Voice med Frida, Maria & Mickis. Jag tycker det var lite trista artister, men helt okej ändå!

Vi hörs lite senare, med bilder från mig!
Ha en bra dag!

Förresten, är det någon mer som fyller år idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0