Fika, ärenden & sola

Var ett tag hos Vår vänner till familjen, jag och Fredrik. De bjöd på kladdig chokladkaka i deras mysiga trädgård och vi pratade om bl.a min språkresa och lite andra resor och  övrigt. Jättetrevligt!

Sedan cyklade vi två till centrum, för några snabba ärenden till centrum. Annas vill man inte gå inomhus en dag som denna, det är hur fint som helst! Därför blev det två nya bikinidelar på H&M, som ska invigas nu i trädgården, innan jag drar ut och springer och styrketränar. Även ett par nya jeansleggings, eftersom mina favoriter gick sönder för ett tag sen, och nu fanns de på rea! Himla fiffig idé det där med utförsäljning! (;


På tal om sommar och värme, ad tycker ni om mina naglr för tillfället?
De är målade i ett stärkande lack till grunden, och sedan har jag målat
palmer med tunna penslar&lack, så kallat Art Deco. Sedan, som ett blad
blev det nagelstenar. Jag gör inte på alla naglar, jag tycker det är snyggast
på ett par stycken. Och såklart, som jag alltid har, korta naglar med bara en liten
utväxt. Gillar bättre korta välvårdade, och filar alltid ner dem, för jobbigt med långa som går sönder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0