En kväll hemma

Dagen spenderades mestadels inne i Kista centrum, kanske lite fantasilöst... Lunch (thai såklart för min del) med Frida Oliver Tobias. Ett par saker hamnade i shoppingkassar, men bara plain, så inget jag särskilt tnker visa upp, eller Intresseklubben Antecknar att jag köpte ett basplagg i form av en gammelrosa T-shirt på H&M och en bandå-bh... (;

Jag har tränat stenhårt två dagar i rad nu, så därför tänkte jag avsluta kvällen med en lugn promenad, eftersom vädret bestämde sig för att bli bra nu¨på kvällen, och sedan ska jag läsa och fixa naglarna. Imorgon ska jag döma en cup, så kanske blir det att plöja igenom domar-böckerna igen...

Ha en skön kväll,

Kommentarer
Postat av: Julia

Du har en gryymt fin blogg sötnos!:)

sv: Det betyder så otroligt himla mycket, tusen tack! Verkligen, jag blir så rörd av att du tycker det...



KRAM<333

2010-08-10 @ 20:10:34
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0