En fin augustikväll

Vilken härlig kväll! När jag cyklade på väg till träningen i varma kläder, var himlen alldeles blå och luften var frisk! Så underbart! Lycka på hög nivå! Dock blev det ju precis som igår en del strul före träningen med inställd träning, mendet löste sig snabbt!

Nu är jag nyduschad och fixad inför kvällen. Blev väldigt sugen på O'Boy som jag inte dryckit sedan jag var liten, så det sitter jag med nu, haha! Har en fråga kvar i fysiken som jag ska svara på, sen blir det godnatt.
Hoppas alla får en trevlig kväll,
KRAM

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Svar på din kommentar igår: tack snälla!

Ja det gäller verkligen att ha sina mål och drömmar, tro på sig själv och aldrig ge upp dem! annars kommer man inte långt.. lycka till med dina!

God natt & sov så gott!

2010-08-31 @ 23:33:05
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0