Danmark avklarat, skola igen!

Jo, det blev lite sent hem igårkväll, så jag packade bara upp och sedan la jag mig. Hann inte alls blogga, särskilt eftersom skolan började idag också (alltså dagen efter)

Jippie vad skönt det ska bli med lite rutin igen, jag är verkligen en rutinmänniska och planerar livet i minsta detalj! Jag hade faktiskt tänkt lägga upp alla bilder från kameran om Danmark och min klädsel första skoldagen, men det blev inte så, nu när jag såg hur mycket klockan var...!

Efteråt träffade jag Ellen, Tobias, Oliver och Frida & mös en massa (;

Imorgon ska jag paddla kanot och vara ute i spöregnet med klassen, blir säkert skoj!
Då blir det förhoppningsvis även massa bilder från världens bästa träningsläger, och outfit,
Ha bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0