Tio livsnödvändigheter-enligt mig

Jag har gjort min egna lista på tio saker jag måste ha i mitt liv, en "fortsättning" från bloggaren Amanda.
Vissa saker är jag väl halvt beroende av, andra är bara sånt man gillar att ha vid sig. Allt i alla fall nödvändigt i min värld!

1.
Vänner som betyder mycket för mig- nämn någon som inte kan leva utan dem
2. Träning, sport, idrott & fotboll- tog någon bort det från mig, skulle jag dö på stört, det är sant
3. Hemlagad, nyttig mat & bakning- det smakar alltid lika bra, och är mer än nödvändigt
4. Mina chinos- kan matchas hur som helst, är überbekväma och ett personligt plagg
5. Frukt, bär, nötter, kärnor & frön- skulle kunna rädda mig ur en livshotande situation
6. Behovet att alltid ha det rent och fräscht runt om mig- ja, jag älskar att städa, mest för resultatets skull...
7. Hud-ansikts-och handkräm- jag smörjer in mig konstant, och har inte haft en torr hudflaga på flera år
8. Jellybeans- det ska vara riktiga JellyBellys, de har coolast och mest äkta smak. Blir euforisk när jag ser dem
9. Smycken- alla kategorier, jag kan inte leva utan. De lyfter hela outfiten, och ger en alledeles personlig stil
10. Hårda småkakor- i alla möjliga smaker, de är bara fantastiska. Eftersom listan är slut, jag måste flika in cupcakes, jag behöver bara se en bild på en platsmuffin, och min vecka är räddad!

Vad säger ni? Haka på, och skriv en lista på saker som gör att ni överlever varje dag. Förresten, dessa besriver också rätt bra vem man är som person, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0