Nails




Visst ser naglarna guldiga ut, men färgen är nästan kissgul... Kanske
inte låter så skoj, mendet ser lite ballt ut! Men nu har jag tagit bort
färgen, och ska fila dem och låta dem vila från lack ett par dagar.
Sedan ska den ljusare nyansen av rosa, som jag löpte för ett par veckor
sedan på. Jag fick frågan om jag använde baslack för ett par dagar sedan.
För er som missade, så köpte jag samtidigt som de rosa lacken ett allround-
lack från Depend. Annars brukar de vanliga fägade Depend-lacken jag änvänder
hålla i max tre dagar helt, innan det flagar, trots topplack. Men allroundlacket kan
jag verkligen rekommendera, det fungerar både som stärkare, bas och topplack. Jag har
målat på det innan färgen, sedan färg och sedan som topplack. Jag är verkligen nöjd,
för lacket har hållit i en vacka utan en skråma, till och med nu när jag har plockat
med kartonger och nästintill förstört händerna, så har det suttit som berget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0