KARMA?

Jag fick från förra inlägget på mina kläder en kommentar från Anonym: "fan va fult"
 
Det är min första negativa kommentar här på bloggen, och när jag tänker på det skrattar jag. Jag har ingen aning om vem som skrev, eftersom jag inte fick någon länk eller mejl. Varför? Vågar inte denna människa stå för vad den tycker? Det är detta som är så skrattretande. Jag bryr mig seriöst inte om någon tycker jag har fula kläder på mig. Jag tar på mig det jag tycker om, men det kanske ingen annan gillar, vem vet? Mina vänner kan intyga om att jag verkligen inte bryr mig om sådnan saker eller tar åt mig av vad folk säger. 
   Denna person kanske är någon jag känner, eller någon jag aldrig träffat, men vad var syftet liksom? Sänka mig, få mig bli arg eller ledsen, eller? Även om just jag inte bryr mig för fem öre, jag tycker bara att det var det roligaste skämtet på hela veckan, att skicka in en anonym elak kommentar eftersom man inte vågade stå för vem man är och ens åsikter. Men det finns de som kanske mår dåligt också av sådant här, och hur kul är det för dem? Därför vill jag bara uppmana alla idioter där ute, att tänk på vad ni gör, och tänk på att ni också har brister som gör att folk klagar på er. En extra poäng eftersom ni har ytterligare en brist som vi trevligt folk inte har: Ni saknar karma!
 
En liten hälsning till "Anonym" : Hej på dig! Hoppas du mår bra och att din dag blir bra! Om det var något du ville kan du ju skicka din webbdomän eller mejl, så kan vi talas vid där? :) Glad påsk!
PS. Tack för att du gav mig ett gott skratt! :D


Kommentarer
Postat av: Carro

Du ska verkligen heller inte bry dig sofia. De flesta som har bloggar får sådana kommentarer av folk som inte vågar skriva sitt namn, och det är sådana personer som vill sänka ens självförtroende så att de ska känna sig bättre. Och om den här personen nu tyckte att det du hade på dig var fult, så får väl den personen tycka det. Alla tycker ju inte lika. Smaken är som baken! :) Love you /Carro

2010-04-04 @ 15:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0