9april

Nu har jag rensat ut garderoben på lite plagg som jag kan byta bort bara för ett tag. Blev faktiskt inte så himla mycket, men det kanske beror på att mina vänner inte har riktigt samma stil som jag, fast en del saker är vi helt eniga om. Jag ska strax gå till bussen, men jag blir nog inte borta så länge faktiskt. Känner mig lite halvdassig, med huvudvärk och är seg som kola. Jag sov nästan elva timmar inatt!
När jag kommer hem ska jag plugga regler för fotboll på 5- och 7-manna. Imorgon förmiddag ska jag nämligen döma mina första matcher i Ronja Cup. Tjejerna är mellan sex och tio år. Det känns lite coolt faktiskt, men det gäller ju att man kan sin grej, särskilt när man är betald för "besväret" (jag ser det mer som en kul grej, än ett besvär). Antagligen hörs vi ikväll eller eftermiddag,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0