5april kväll

På shoppingturen i Sollentuna centrum och Kista galleria, hamnade två par nya solsglasögon i min samling. Ett par stora, fyrkantiga svarta, och ett par guldiga pilotbågar. Jag hade ett par riktigt snygga secondhand-pilot som jag köpte förra året, med lite strass på, tyvärr tappade jag dem på Gröna Lund... Maria och jag hade väldigt kul, och åt god lunch tillsammans, jag körde på kinesisk wok-kyckling.
 Förrutom glajjor, köpte jag en domarvisselpipa, som krävs när jag ska döma 5-manna fotboll i helgen efter att jag fått min domarlicens. Köpte även ett par minipresenter och godis till mina vänners påskägg.
    Juste, jag var ju på Stockhome där jag ska praoa i två veckor. Min handledare och det andra butiksbiträdet var verkligen superschyssta, och jag tror det kommer bli kanon!
 Nu måste jag duscha, nyligen hemkommen efter ett styrka/medel-pass på Friskis&Svettis. Sedan ska jag äta lite middag och kolla webb-tv =)

Imorgon händer nämligen något VÄLDIGT skoj. Jag hinner blogga om det imorgon, och berätta, men jag måste fixa i ordning för det ikväll,
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Evelina Blomqvist

Hej beauty!

Förlåt att jag skrev det där. Jag ångrar mig så, men gjort är gjort... Jag ska försöka att hålla det jag tycker är fult för mig själv i framtiden.

Jag skulle väldigt gärna vilja chatta med dig någon dag, efetrsom du verkar vara en oerhört trevlig person.



Ha det bra <3



P.s love your blogg!

2010-04-05 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0