30april Valborgsmässoafton

Så var det snart dags för maj då!

Jag har ätit lite extra gott mellis eftersom det är fredag idag! Har bland annat bestått av... JellyBellys! :D
Snart ska jag, eller måste, läsa på regler igen inför domaruppdraget imorgon! Jag ska vara på planerna tjugo i nio imorgon, och sedan fram till tre någon gång, så uppdateringen lär bli SNÅL! Efteråt ska jag kanske umgås lite med Cissi och Fanny, som också ska döma, Vi får se imorgon hur vi orkar.

Ikväll är det ju valborg, och jag ska först till Missionskyrkan där det brukar vara lite saker att göra, och sedan ska jag och Frida ha det lite valborgsmysigt! Vad ska ni göra? 
(Och för er som brukar göra det, sup inte ihjäl er på årets vanligaste dag för detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0