28april

Sorry för den sena uppdateringen, men idag har jag inte haft så mycket tid hemma...
 Jag kom rätt nyligen hem från en extra lång konfirmation, eftersom vi höll på att repa inför redovisningen som snart ska vara. Vet ni, jag var klar med sången! Det sista skrevs imorse, och tredje gången gilf, så nu är jag faktiskt nöjd. Tänk att det krävdes så lång tid, eller tre hela låtar innan jag blev nöjd. Å andra sidan hade jag inte velat visa upp det, något som jag inte skulle kunna säga jag är stolt över, så trots att jag lagt ned jobbig tid på det, så tycker jag ändå att jg gjort rätt.
Hursomhelst, jag har inte hunnit mycket mer än att sitta och kolla igenom vissa saker på datan, och ätit middag. Visst, jag har en matteläxa som jag planerat att göra idag, och dåfår jag nog sätta igång nu, för om kort tid börjar Andra Avenyn, min ända TV-stund på hela veckan.

Chinos, seglarskor, blommig sjal, jeansjacka, massa halsband, färgglada bågar
(ser lite sur ut, jag vet, men jag är bara meeegatrött!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0