27april

Jag har lite smått bråttom, därför att jag måste fixa lite mat innan träningen. Dessutom är jag inte alls klar med den där himla sången, som jag borde... Jag hinner nog skriva lite innan träningen, och efter? Nja... Jag ska duscha och tvätta håret, och träningen slutar ganska sent, och jag vill i säng fortast möjligt. Låten ska vara klar imorgon..

Jaja, jag deppar inte. Solen har skinit (heter det verkligen så? Jag är duktig på svenska, men det där lät fel?) hela dagen, och alla raster har vi suttit ute med solbrillor och bättrat brännan lite ;)
När jag cyklade hem kom dock ett rejält åskmoln in på himlen, men jag klarade mig undan skuren och hann hem!
 Jag bjuder på en bild som avslöjar hälften av min klädsel idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0