24april kväll

Efter den härliga löprundan på kanske 7 km, blev det lunch, och rejäl dusch, föna håret och allmänt fräscha till mig. Sedan mötte jag Maria, för att att ta en cykelpromenad hem till henne, och prata lite grand. Sedan cyklade jag hem och storstädade mitt rum. Dammsugade, våttorkadde med rengöringsmedel och plockade runt och flyttade småprylarna i rummet. Blev jättenöjd! Frida var här och hjälpte mig, och vi lyssnade på gamla barnvisor från Astrid Lindgrens filmer. Gud så mysigt! Sen gick vi ut, och var ute och gick, och solade oss rätt länge.

Nu har jag ätit middag, och ska väl kanske snart träffa frida igen. Men först vill jag sjunga oc spela lite grand.


När jag cyklade idag blev jag påmind om hur fantastiskt det var på
Gotland i somras, att cykla runt på hyrcykel i blus, shorts
och pilotbrillor. Vad brun jag var! Att cykla i vägkanten, med få bilar,
men desto fler blommor. Sedan stanna och bada i varma vattnet.
Jag var där exakt under Staockholmsveckan, vecka 29, så det var fullr ös
varje kväll, och det var härligt att äta glass i hamnen och titta på de coola
båtarna. Mer tur med vädret kan man ju kappt heller ha. Rena utlandsvistelsen,
runt 30 grader varje dag och inte ett moln på hela veckan. Jag saknar!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hatar att springa

2010-04-25 @ 13:39:06
Postat av: Sandra

gud vad härligt det låter:)

2010-04-26 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0