1april kväll

Jag hade verkligen rätt om att man inte skulle vara ledsen för lite regn. När jag cyklade till träningen, supernöjd över att jag så snabbt fått till en vårstädning i mitt rum, med att vädra alla sängkläder, dammsuga alla vrår och damma av. Jag måste bara fråga: Är det bara jag som tycker om att städa?
Jag älskar när det blir så fräscht efteråt! Dessutom är det så härligt att vädra ut dammusgar-luften genom att öppna fönstret, och låta våren blåsa in.
 När jag trampade iväg till fotbollsplanen, sken solen, och det var tio plusgrader ute. Hur härligt som helst. Jag tror faktiskt att jag njöt av den första riktiga cykleturen, än jag någonsin njutit.
 
Nu har jag ätit räkor och kräftstjärtar på toast och sallad. Hade egentligen tänkt kolla på Bella&Tyra s h o w, och de missade avsnittet av Saltön och Andra Avenyn på webb-tv i mitt rum, med datorn i sängen. Men istället blir det filmen Juno med familjen i soffan. Rätt mysigt det också, en BRA start på lovet,
Ha det rikitgt gott,
HÖRS

Kommentarer
Postat av: dani

Haha, okej :D Monday it is! Men ring mig på hemtelen på söndag eller nåt.. har du det numret?:D

puss

2010-04-02 @ 10:42:50
URL: http://danielaz.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Älskar också när det blir fräscht efteråt :D

Ha en otroligt bra långfredag, GLAD PÅSK!

2010-04-02 @ 13:08:11
URL: http://amandafalk.se
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Men de var vissa som skrev att de itne vill ut och resa.. ogilalr folk som är pessimistiska, och bah, nej mendet är dyrt och blabla.. vafan då kommer man aldrig komma någonstans om man bara ser alla hinder! hehe :D

2010-04-02 @ 13:12:57
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0