19april

Jag har aldrig varit med om något mer konstigt väder! När jag kom hem från Kista var del jättevarmt och soligt, samtidgit som det snöade på gatan övanför oss, och det började hagla hos oss några minuter senare. Men bara lite längre bort var himlen alldels blå och vacker. Nu är solen framme igen!

Jag har ätit middag nu, och tagit på mig somriga mjukiskläder. Om ett tag ska jag byta om till träningen, jag är riktigt taggad idag! Innan borde jag fila ned mina naglar, de har börjat skiva sig. Sedan kan jag måla på allround-
lacket när jag kommer hem från träningen, eftersom det funkar som stärkare,
HÖRS

´
Så skönt med lite luftigare kläder efter en tung dag  på "jobbet"

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är askan som hindrar solen ifrån dess lyse, och får det att börja hagla/snöa

2010-04-20 @ 22:05:35
Postat av: CArin

Visst är det skönt att kliva i "mysdressen" efter en heldag på jobbet.



Vi hade liknande väder som er här igår. Sol, regn, snö.... !!??? INgen SNÖ tack

2010-04-21 @ 09:59:12
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0