17april kväll

Fick just ett litet meddelande från Daniela. Hon har redigerat och lagt in bilderna, så snart är en del av den nya designen uppe! =D


Jag är totalt slut nu, efter ett hårt zumbapass och en tuff match. Tyvärr förlorade vi, och är ute ur slutspel i Ersan... Men vi hade ju faktiskt tagit oss till semifinal, och det är ju faktiskt inte helt fel!

Nu har jag ätit middag med lite rester från igår, bl.a pizza och färska räkor. Jag veet, konstig blandning, men jag var sugen på så olika saker! ;)

Kanske kommer Frida hit ikväll och kollar på film, och tar det hur lugnt som helst, eller så blir det med familjen bara, med lite mys. Tror förresten att min kära kusin Jacob kommer förbi ett tag,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0