16april

Ojoj, kalasfixet är i full gång på nedervåningen! Det kommer en massa gäster hit, mina gamla klasskompisars familjer. Vi brukar turas om att ha lite knytkalas några gånger om året, rätt kul!
   Idag slutade jag på Stockhome vid halvfem, eftersom jag började klockan elva i förmiddags. Kom alltså hem rätt nyligen. En rolig dag som vanligt, och extra kul att det är fredag, det märks skillnad i butiken! Fler folk än de andra veckodagarna, och det är så kul att se olika människor och hjälpa till, eftersom sorimentet är så otroligt varierande och passa vem som helst! Jag har sett ut en hel drös med saker som jag vill/ska köpa sedan =)
  
Nu ska jag fixa i ordning mig och byta om. Imorgon är jag hemma hela förmiddagen, så vi
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0